Архів новин
«   »
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
Сьогодні 787
Вчора 5298
За цей тиждень 10839
За минулий тиждень 32369
За цей місяць 76791
За минулий місяць 83451
За весь час 1048647
11 Січня 2019
Протягом 2018 року в районній державній адміністрації проводилася робота щодо здійснення організаційних і практичних заходів для своєчасного і якісного розгляду звернень громадян, вирішення порушених у них питань, забезпечення контролю за їх виконанням.

Упродовж звітного періоду до райдержадміністрації надійшло 1020 звернень від громадян (за 2017 рік - 961). Загальна кількість питань, порушених у зверненнях - 1048 (у 2017 р. - 1023). Всього звернулося, враховуючи колективні звернення, 2163 громадян (у 2017 р. - 2714).

Серед усіх звернень громадян, що надійшли до райдержадміністрації протягом 2018 року, 307 (30 відс.) прийнято під час проведення керівництвом особистого прийому громадян (у 2017 р. – 250 або 26 відс.), 119 (12 відс.) надійшло поштою (у 2017 р. – 133 або 14 відс.).

Через вищестоящі органи влади та інші установи у 2018 році надійшло від громадян 594 звернення (у 2017 р. - 578). Зокрема, через:

–  Адміністрацію Президента України – 12 звернень (2017 р. – 12);

–  Верховну Раду України – 1 звернення (2017 р. – 1);

–  Кабінет Міністрів України – 5 звернень (2017 р. – 5); 

– Вінницьку обласну державну адміністрацію – 32 звернення (2017 р. – 57);

–  Вінницьку обласну Раду – 1 звернення (2017 р. – 5);

–  та інші.

545 звернень (53 відс.), що надійшли на адресу райдержадміністрації через Урядову гарячу лінію ДУ "Соціальний контактний центр", насамперед свідчать про рівень зручності такої форми звернення до органів влади (у 2017 році ця кількість становила 530 та 55 відс. відповідно). 

Протягом 2018 року вирішено позитивно питання по 449 зверненнях, надано роз’яснення на 403, надіслано за належністю - 22, у розгляді одного звернення відмовлено у зв’язку зі смертю заявника, інші знаходяться у стадії розгляду. За аналогічний звітний період 2017 року: вирішено - 508, надані роз'яснення та необхідну інформацію по 430 зверненнях, надіслано за належністю - 20, відмова – 1.

Найбільш актуальні питання, що зустрічаються у зверненнях громадян району за 2018 рік, стосуються теми соціального захисту – 664 звернення (2017 рік - 627). На другому місці - питання аграрної політики та земельних відносин - 80 (2017 рік - 98), на третьому - питання праці та виплати заробітної плати – 74 (2017 рік - 21).

У 2018 році, у порівнянні з попереднім роком, прослідковувалося незначне зменшення повторних звернень. Так, за звітний період надійшло 26 повторних звернень, що на 2 звернення менше, ніж у 2017 році (28 звернень), але це здебільшого звернення від заявників, яким неодноразово надавались обґрунтовані відповіді та роз’яснення, проте звернення від цих громадян надходять постійно.

288 звернень, або 28 відс. від усіх звернень, зареєстрованих в райдержадміністрації, надійшло від інвалідів та учасників війни, учасників бойових дій в зоні АТО, від багатодітних та одиноких матерів, дітей війни, пенсіонерів (у 2017 році - 304 звернення, або 32 відс.).

Ці категорії громадян порушували, в основному, питання соціального захисту: надання субсидій, матеріальної допомоги, допомоги в лікуванні, поліпшення житлових умов, пільгового проїзду, вартості житлово-комунальних послуг та інше.

Враховуючи велику кількість звернень з питань надання матеріальної допомоги малозабезпеченим громадянам, що потребують лікування, районною державною адміністрацією було проведено 5 засідань комісії з питань надання одноразової матеріальної допомоги, в результаті яких, згідно розпоряджень голови Барської районної державної адміністрації, надано матеріальну грошову допомогу 130 громадянам на загальну суму 255 тисяч 100 гривень.

Питання організації роботи зі зверненнями громадян перебуває на постійному контролі керівництва Барської районної державної адміністрації.


Сектор контролю та роботи із зверненнями громадян 
загального відділу апарату райдержадміністрації