Архів новин
«   »
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
Сьогодні 1016
Вчора 2132
За цей тиждень 5944
За минулий тиждень 16385
За цей місяць 25979
За минулий місяць 33604
За весь час 759880
Президент України привітав Аннеґрет Крамп-Карренбауер з обранням на посаду Голови Християнсько-демократичного союзу Німеччини
«Загальна декларація прав людини – це маніфест людяності і демократії, це документ про цінності, сприйняття і дотримання яких повинно убезпечити людство від трагедій, геноциду і нових воєн», - Голова Верховної Ради Андрій Парубій
10 Жовтня 2018
З 8 жовтня 2018 року офіційно почав свою роботу контакт-центр Національної служби здоров’я України. Короткий номер – 1677. Це перший в Україні подібний контакт-центр, що обслуговуватиме пацієнтів, лікарів та керівників закладів охорони здоров’я.

Права пацієнтів та лікарів, актуальна інформація щодо змін у системі охорони здоров’я, правила роботи сімейних лікарів та амбулаторій, гарантований державою пакет медичних послуг, особливості співпраці медичних закладів з Національною службою здоров’я – на всі ці запитання можна буде отримати відповіді, подзвонивши на номер 1677.

Відповіді на найбільш поширені питання будуть доступні цілодобово в автоматичному режимі. Подзвонивши в робочий час, можна буде поставити питання оператору. Всі запити, вирішення яких потребує додаткового часу, будуть реєструватися і скеровуватися у відповідні підрозділи НСЗУ для опрацювання. Після розв’язання питання оператори передзвонюватимуть і надаватимуть повну інформацію про вирішення запиту. Дзвінки зі стаціонарних телефонів та мобільних операторів будуть безкоштовні.

«623 заклади первинної медичної допомоги країни вже уклали договори з НСЗУ і перейшли на нову систему фінансування. Лікарі отримали кращі умови праці і підвищені зарплати. У цих закладах обрали свого лікаря понад 12 мільйонів українців. Вони мають право на гарантований безоплатний перелік медичних послуг. Отже, за півроку діяльності НСЗУ виконана величезна робота. І в цій роботі нам надзвичайно важливо отримувати зворотній зв’язок і від пацієнтів, і від лікарів. Саме для цього створений наш контакт-центр. Жоден дзвінок і звернення не залишиться без уваги, адже ми працюємо над тим, щоб зміни в медицині відбувалися перш за все на користь лікаря та пацієнта», - говорить Олег Петренко, Голова Національної служби здоров’я України.

Контакт-центр створений за світовими стандартами і відповідатиме міжнародним вимогам з надання інформаційно-довідкових послуг.


Міністерство охорони здоров'я України