Архів новин
«   »
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
Сьогодні 176
Вчора 1043
За цей тиждень 5904
За минулий тиждень 8057
За цей місяць 21030
За минулий місяць 19152
За весь час 677612
11 Січня 2018
На цьому наголосив голова райдержадміністрації Володимир Саволюк, спілкуючись з керівниками Івановецької та Луко-Барської загальноосвітніх шкіл Олександром Блащуком і Володимиром Наманюком під час відвідування 10 січня разом з начальником відділу освіти райдержадміністрації Аллою Сторожук зазначених навчальних закладів.

Так, під час огляду Івановецької ЗОШ І-ІІ ст. йшлося про те, що в шкільній будівлі, з метою впровадження енергоефективних заходів та створення комфортних умов для навчання дітей, необхідно замінити ще частину вікон та дверей на енергоощадні, облаштувати належним чином систему освітлення, коридор. 

Чимало треба зробити і Луко-Барській ЗОШ І-ІІІ ст., куди очільник району Володимир Саволюк і начальник відділу освіти РДА Алла Сторожук завітали з керівником місцевої громади Іриною Мельник.

Зокрема два шкільні корпуси цього навчального закладу потребують перекриття дахів, утеплення фасадів, встановлення системи відведення води від фундаментів, яка необхідна для захисту будівель від руйнівного впливу вологи.

«Зміцнення матеріально-технічної бази навчальних закладів є одним з пріоритетних напрямів роботи районної влади. До створення комфортних умов для навчання і виховання дітей долучаються і органи місцевого самоврядування. До речі, завдяки проведенню на Вінниччині щорічного обласного конкурсу проектів розвитку територіальних громад вони отримують можливість залучати додаткові кошти для реалізації завдань з поліпшення функціонування місцевих закладів освіти, а також для розв’язання першочергових питань в інших сферах. Тому тема підготовки проектів розвитку-2018 і вчасного їх подання на розгляд конкурсної комісії повинна бути на сьогодні в центрі уваги очільників органів місцевого самоврядування», - підкреслив голова райдержадміністрації Володимир Саволюк.


Відділ з питань інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю апарату райдержадміністрації