Архів новин
«   »
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
Сьогодні 1228
Вчора 1328
За цей тиждень 3431
За минулий тиждень 8057
За цей місяць 18557
За минулий місяць 19152
За весь час 674517
28 Січня 2014

Відділ фінансово-господарського забезпечення (2 поверх, кімната 208; тел.: (04341) 2-32-68)


- організація бухгалтерського обліку та забезпечення складання і подання у встановлені строки фінансової звітності по наданню населенню соціальних допомог, компенсацій, пільг;
- впровадження автоматизованої обробки систем даних бухгалтерського обліку

 

Відділ персоніфікованого обліку пільгових категорій населення ( 2 поверх, кімната 209; тел.: (04341) 2-11-87)


- організація в межах своєї компетенції роботи з надання пільг ветеранам війни, праці та деяким іншим категоріям населення на оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого палива та скрапленого балонного газу, пільгового проїзду та інших, передбачених законодавством України пільг;
- подання пропозицій та організація виконання комплексних програм поліпшення соціального обслуговування інвалідів, пенсіонерів, ветеранів війни та праці.

 

Відділ адресних грошових допомог та компенсаційних виплат (1 поверх, кімната 102; тел.: (04341) 2-41-90)


- забезпечення соціального захисту сімей з дітьми, малозабезпечених сімей та сімей, в складі яких є інваліди, шляхом призначення допомог, компенсацій та субсидій;
- забезпечення статистичного та оперативного обліку по наданню населенню допомог, компенсацій, субсидій та своєчасних розрахунків з організаціями, що надають послуги;
- удосконалення методів організації роботи на основі запровадження сучасних інформаційних технологій, використання банків даних, комп’ютерної техніки, засобів зв’язку;
- координування роботи соціальних інспекторів.

 

Відділ контролю та виплати адресних грошових допомог, нагляду за правильністю  призначення та виплати пенсій  (2 поверх, кімната 215; тел.: (04341) 2-41-90).

- виплата всіх видів адресних грошових допомог та компенсаційних виплат відповідно до діючого законодавства;
- надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива;
- здійснення нагляду за правильністю призначення та виплати пенсій.

 

Відділ з питань обслуговування інвалідів, ветеранів війни та праці, осіб постраждалих внаслідок аварії на ЧАЕС (1 поверх, кімната 104; тел.: (04341) 2-15-10)


- організація матеріально-побутового обслуговування інвалідів, ветеранів війни та праці, їх санаторно-курортне лікування, забезпечення інвалідів в установленому порядку транспортними засобами, засобами пересування та реабілітації;
- здійснення загальної координації питань, пов’язаних з працевлаштуванням інвалідів, сприяння працевлаштуванню інвалідів та здобуттю ними освіти і кваліфікації на рівні, що відповідає їхнім здібностям і можливостям;
- ведення Централізованого банку даних з проблем інвалідності (ЦБІ) осіб з інвалідністю, потребуючих забезпечення протезно-ортопедичними виробами, засобами пересування та реабілітації;
- розробка, опрацювання заходів щодо річниць, подій, пов’язаних з ветеранами війни, інвалідами, контроль за ходом виконання даних заходів;
- організація роботи з визначення статусу осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, та забезпечення, відповідно до компетенції відділу, їх соціальний захист;
- підготовка пропозицій до проектів регіональних програм із соціального захисту громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи.

 

Відділ праці (2 поверх, кімната 213)


- здійснення в межах повноважень державного контролю за охороною праці, дотримання законодавства про соціальний захист працюючих громадян, своєчасною виплатою заробітної плати в розмірі не нижче визначеного державного мінімального розміру оплати праці;
- аналіз ситуації в соціально-трудовій сфері на території району, стан справ з укладанням колективних договорів на підприємстві, в установах та організаціях.

 

Сектор з питань кадрової та організаційної роботи (1 поверх, кімната 105)


- організація кадрової роботи, діловодства та правового забезпечення;
- організація роботи із зверненнями громадян.