Архів новин
«   »
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
Сьогодні 68
Вчора 219
За цей тиждень 0
За минулий тиждень 4771
За цей місяць 62677
За минулий місяць 57882
За весь час 497612


                                                                                                                                                                                              ЗАТВЕРДЖЕНО

                                                                                                                                                                                        Розпорядження голови 

                                                                                                                                                                                     райдержадміністрації №74

                                                                                                                                                                                      від 25 березня 2016 року



ПОРЯДОК

функціонування «гарячої» телефонної лінії

в районній державній адміністрації


1. Цей Порядок визначає основні вимоги до організації та функціонування «гарячої» телефонної лінії в районній державній адміністрації.


2. «Гаряча» телефонна лінія працює за номером 2-22-62 в кабінеті №215 районної державної адміністрації щоденно (крім вихідних та святкових днів) з 8.00 до 13.00 та з 14.00 до 17.00.


3. Роботу «гарячої» телефонної лінії забезпечує головний спеціаліст по роботі зі зверненнями громадян загального відділу апарату райдержадміністрації.


4. Усі звернення, що надійшли на «гарячу» телефонну лінію, реєструються згідно вимог Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об'єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженої Постановою КМУ від 14 квітня 1997 року №348.


5. Питання, з якими звертається громадянин, за можливості, вирішуються під час телефонного спілкування. У разі необхідності детальнішого вивчення проблеми, заяви розглядаються у порядку, встановленому відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян».


6. Строки розгляду звернень громадян повинні відповідати термінам, визначеним чинним законодавством.


7. Узагальнена інформація щодо роботи «гарячої» телефонної лінії щоквартально подається головним спеціалістом по роботі зі зверненнями громадян на веб-сайт райдержадміністрації.