Архів новин
«   »
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
Сьогодні 5079
Вчора 15276
За цей тиждень 5079
За минулий тиждень 105557
За цей місяць 349041
За минулий місяць 266713
За весь час 5604669
Президент України перебуває з офіційним візитом у Словаччині
Правила розумного карантину. Чистота інформації


                                                                                                                                                                                              ЗАТВЕРДЖЕНО

                                                                                                                                                                                        Розпорядження голови 

                                                                                                                                                                                     райдержадміністрації №74

                                                                                                                                                                                      від 25 березня 2016 року



ПОРЯДОК

функціонування «гарячої» телефонної лінії

в районній державній адміністрації


1. Цей Порядок визначає основні вимоги до організації та функціонування «гарячої» телефонної лінії в районній державній адміністрації.


2. «Гаряча» телефонна лінія працює за номером 2-22-62 в кабінеті №215 районної державної адміністрації щоденно (крім вихідних та святкових днів) з 8.00 до 13.00 та з 14.00 до 17.00.


3. Роботу «гарячої» телефонної лінії забезпечує головний спеціаліст по роботі зі зверненнями громадян загального відділу апарату райдержадміністрації.


4. Усі звернення, що надійшли на «гарячу» телефонну лінію, реєструються згідно вимог Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об'єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженої Постановою КМУ від 14 квітня 1997 року №348.


5. Питання, з якими звертається громадянин, за можливості, вирішуються під час телефонного спілкування. У разі необхідності детальнішого вивчення проблеми, заяви розглядаються у порядку, встановленому відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян».


6. Строки розгляду звернень громадян повинні відповідати термінам, визначеним чинним законодавством.


7. Узагальнена інформація щодо роботи «гарячої» телефонної лінії щоквартально подається головним спеціалістом по роботі зі зверненнями громадян на веб-сайт райдержадміністрації.